vineri, 8 martie 2013

Cateva Detalii Despre Nunta Mea - Aranjamente Florale

          Dupa o absenta indelungata de aprox. 2 ani, timp in care s-au intamplat tot felul de evenimente in viata mea, iacata am revenit in blogosfera!!! :D
          Si pentru ca imi place maxim sa organizez in detaliu si evenimente precum nuntile si mai ales sa realizez  aranjamente florale, trebuie sa mentionez si cateva detalii  despre nunta mea (cel mai important eveniment la care am luat parte :P) apoi, si despre alte nunti la care am avut placerea sa particip si sa ma implic.
          In primul si in primul rand, mentionez ca, pentru Cununia Civila am optat pentru un Buchet Handmade, alcatuit din flori realizate din materiale textile precum, tull, saten, tafta si voal. Combinatia dintre albastru electric si roz bonbon mi-a fost ideala.


          Cat despre Nunta, ne-am ocupat de fiecare detaliu in parte eu si sotul meu, insa le voi specifica pe cele care au aprtinut doar de domeniul meu. :D
Am stat cateva luni de zile sa caut idei si sa-mi imaginez atat buchetul de mireasa, cat si celelalte aranjamente florale. Cu aproximativ 5 luni inainte eram cat se poate de sigura in privinta aranjamentelor pentru mesele invitatilor. Imi doream ca un buchet sa contina iris albastru /mov, anthurium rosu, crengute, iar pe crengute sa fie atasati niste fluturasi.
          Dar ce te faci atunci cand, decorul sau culorile restaurantului nu iti permit o asemenea combinatie de culori pentru buchete? Bineinteles ca trebuie sa existe si o a doua varianta, care sa fie una adecvata cu peisajul. Restaurantul era decorat in nuante de bej, maro, galben si oranj, asa ca am optat pentru un buchet multicolor, care sa contina culorile galben si oranj.
         Recunosc ca nu ma caracterizeaza monocromia, in general (adica albul / negrul care sunt considerate nonculori, combinat/e cu o culoare), mai ales in cazul aranjamentelor florale. Astfel am ajuns la o ultima varianta de imbinare florala si anume: trandafiri oranj, gerbera oranj, gerbera galben, gerbera roz fucsia si santini verde. Pentru masa mirilor am adaugat floarea miresei si anthurium rosu, insa combinatia de baza a fost iris mov cu gerbera galben.
         Sincer mi-a placut enorm ceea ce a rezultat. Am fost o mireasa oarecum atipica, deoarece in loc de odihna de dinaintea nuntii, am ales sa pun mana pe treaba si sa muncesc cot la cot cu toate persoanele care mi-au oferit ajutorul in realizarea buchetelor. Le multumesc si pe acesta cale Ramonei, Ligiei, Laviniei, Laurei, Elenei, Deliei, Alinei; Doamnelor Ileana, Fivi, Maria; sa nu omitem nici baietii: Luci, Nelutu, Florin, Ciprian, Cosmin si sotul meu Dani! Sper ca nu am omis pe cineva! :D


         Buchetul de Mireasa mi-am dorit sa fie distins si special, insa cromatic, nu cu mult diferit fata de ceea ce am avut la cununie. Asa ca, ceea ce am avut in plus fata de roz si albastru, a fost albul. Cam greu se gasesc flori albastre (in afara de trandafiri), insa l-am realizat din crizanteme albastru, trandafiri roz, si lisianthus alb. Iata rezultatul!  :D



          Am purtat in par, o floare realizata de mine, din organza alba, accesorizata cu perlute, cristale swarovski si strasuri.


          Cat despre domnisoarele de onoare, intodeauna le-am visat niste fetite zambitoare imbracate in rochite albe si asa mi le-am ales! :P Le-am accesorizat si cu niste coronite alb, marca Linna Accessories. :D


         Deasemenea am realizat niste fundite oranj pe care le-am combinat cu tull alb. Acestea au servit la decorarea Bisericii, in care am avut cununia religioasa, si le-am atasat de o parte si de alta a culoarului pe unde "mirii" urmau sa treaca. :D


         Un alt aspect de care m-am ocupat, au fost Marturiile. Cu vreo 3 zile inainte de nunta le-am realizat. Am ezitat ceva timp, caci nu gaseam in wedding shop-uri ceva care sa ma incante in mod deosebit, asa ca pana la urma, am hotarat sa le realizez singura si multumirea personala a fost pe masura.


I hope you like it!